Cennik usług
- Szczegóły
-
Aktualizacja: 2023-08-10 8:13
URZĄDZENIE |
USŁUGA SERWISOWA |
DIAGNOZA |
NAPRAWA STANDARD |
|
od |
do |
|
TV LCD-LED (od 26” do 32") |
100 |
200 |
50 |
250 |
TV LCD-LED (od 37” do 52") |
120 |
250 |
70 |
350 |
TV LCD-LED (od 56" do 65") |
180 |
300 |
100 |
500 |
TV PDP / plazma |
120 |
300 |
70 |
350 |
Projektor DLP/LCD (od 01.01.2020 nie przyjmujemy do napraw) |
|
|
|
|
Monitor LCD |
80 |
250 |
50 |
150 |
Komputer stacjonarny |
80 |
250 |
50 |
150 |
Komputer laptop |
80 |
250 |
50 |
150 |
Komputer tablet (od 01.01.2020 nie przyjmujemy do napraw) |
|
|
|
|
Wzmacniacz, amplituner stereo |
80 |
300 |
50 |
150 |
Sprzęt audio (klasy HI-END) |
uzgodnienia indywidualne |
Sprzęt audio (RETRO) |
uzgodnienia indywidualne |
Amplituner kina domowego |
80 |
200 |
50 |
150 |
Magnetowid VHS (od 01.01.2020 nie przyjmujemy do napraw) |
|
|
|
|
Tuner satelitarny lub do tv naziemnej DVB-T |
80 |
120 |
20 |
80 |
Odtwarzacz / nagrywarka: CD, DVD, BLURAY |
80 |
200 |
20 |
80 |
Wieża audio (jednosegmentowa) |
80 |
200 |
20 |
80 |
Nawigacja GPS (od 01.01.2020 nie przyjmujemy do napraw) |
|
|
|
|
Radio samochodowe (od 01.01.2020 nie przyjmujemy do napraw) |
|
|
|
|
Radio samochodowe - rozszyfrowanie kodu zabezpieczającego |
60 |
100 |
0 |
60 |
Naprawa instalacji antenowej |
100 |
uzgodnienia indywidualne |
Ustawienie anteny satelitarnej (łatwy dostęp do anteny) |
100 |
+ dojazd |
|
100 |
Ustawienie anteny satelitarnej (trudny dostęp, bardzo pochyłe dachy) |
uzgodnienia indywidualne |
Projekt, montaż instalacji antenowej |
uzgodnienia indywidualne |
Naprawy pozostałe |
uzgodnienia indywidualne |
Koszty składowania sprzętów |
0,5% ceny usługi za dobę |
Dojazd do klienta |
Cennik dojazdów |
Wszystkie sprzęty przyjmowane do naprawy podlegają wstępnej weryfikacji.
Wstępna weryfikacja jest wykonywana podczas przyjęcia sprzętu do naprawy i jest bezpłatna.
Pracownik serwisu przyjmujący sprzęt może odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy lub wykonania usługi jeżeli:
-
stan zewnętrzny urządzenia wskazuje na bardzo złe warunki użytkowania (brudne, cuchnące, zawilgocone);
-
była wcześniejsza, nieudolna próba naprawy przez osoby niewykwalifikowane;
-
zachowanie klienta jest roszczeniowe i niekulturalne;
-
klient nie akceptuje aktualnego regulaminu i cennika usług;
-
zakład nie będzie w stanie wykonać naprawy z powodu braku części zamiennych i dokumentacji technicznej;
-
zakład nie będzie w stanie wywiązać się z terminu narzuconego przez klienta;
USŁUGA SERWISOWA - to koszt robocizny, bez części zamiennych.
DIAGNOZA - jest to kwota za czynności związane z rozpoznaniem usterki, pobierana w przypadku rezygnacji zleceniodawcy z usługi naprawy. Nie pobieramy opłaty diagnostycznej za sprzęty, których usterek nie jesteśmy w stanie rozpoznać.
NAPRAWA STANDARD - to koszt naprawy (usługa + części zamienne) do wysokości której naprawiamy sprzęt bez powiadamiania klienta o kosztach usługi. Jeżeli koszt naprawy będzie wyższy od wyznaczonego limitu to klient przed wykonaniem naprawy zostanie poinformowany o całkowitych kosztach usługi i będzie mógł podjąć decyzje co do dalszych losów swojego sprzętu.
Rezygnacja z naprawy na tym etapie oznacza poniesienie kosztów sprawdzenia sprzętu ( DIAGNOZA)
Zleceniodawca jest informowany o kosztach części zamiennych oraz o pełnej kwocie za naprawę po zdiagnozowaniu urządzenia w przypadku gdy kwota za naprawę przekracza koszt usługi z pozycji NAPRAWA STANDARD.
UWAGA! Odbiorniki telewizyjne LCD, PLASMA prosimy dostarczać razem z podstawą i pilotem, kabel zasilający nie jest konieczny.
UWAGA! Nie przyjmujemy do naprawy odbiorników powyżej 50" bez podstawy. Podstawa nie musi być zamontowana w telewizorze ale przy dostarczeniu do serwisu musi być dostępna.
Przekazując sprzęt do naprawy zleceniodawca akceptuje powyższy cennik.
Niniejszy cennik nie wymaga akceptacji pisemnej.