Regulamin

  1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia: 01.06.2015

Wszelkie zmiany merytoryczne w regulaminie będą oznaczone datą korekty wpisu.

  2. Zakład prowadzi własny sposób oceny przydatności danego sprzętu do naprawy, nie opiera się na diagnostyce innych firm czy osób

Oznacza to, że sprzęt dostarczony do naprawy jest diagnozowany tylko i wyłącznie w naszym zakładzie. Nie opieramy się na zewnętrznych sugestiach, diagnostyce i zaleceniach innych osób, firm czy porad internetowych.

Wyjątkiem są klienci, którzy proszą tylko o wymianę wskazanego przez nich elementu. Po wykonaniu takiej usługi nie testujemy sprzętu w zakładzie oraz nie udzielamy na nią gwarancji.

  3. Zakład nie podaje wiążącego terminu wykonania usługi, ponieważ jest on uzależniony od czasu nabycia części zamiennych oraz dokumentacji technicznej

Wyjątkiem są uzgodnienia indywidualne z klientem.

  4. Klient zostaje powiadomiony o całkowitych kosztach usługi po zdiagnozowaniu usterki, jeżeli koszty naprawy przekraczają limit usługi "STANDARD"

NAPRAWA STANDARD - to koszt naprawy (usługa + części zamienne) do wysokości której naprawiamy sprzęt bez powiadamiania klienta o kosztach usługi. Jeżeli koszt naprawy będzie wyższy od wyznaczonego limitu to klient przed wykonaniem naprawy zostanie poinformowany o całkowitych kosztach usługi i będzie mógł podjąć decyzje co do dalszych losów swojego sprzętu. Rezygnacja z naprawy na tym etapie oznacza poniesienie kosztów sprawdzenia sprzętu (szczegóły w cenniku).

  5. Klient rezygnujący z usługi ponosi koszty rozpoznania usterki lub koszty przeglądu technicznego

Opłata za zdiagnozowanie usterki pobierana jest w przypadku rezygnacji zleceniodawcy z usługi naprawy. Nie pobieramy opłaty diagnostycznej za sprzęty, których usterek nie jesteśmy w stanie rozpoznać. Niektórzy twierdzą, że jest to opłata za "nic". Stracony pieniądz pobrany przez serwis a sprzęt nie naprawiony. Otóż aby poprawnie zdiagnozować usterkę i aby serwisant wykonujący usługę był pewny rzetelności tej diagnozy musi wykonać następujące procedury: Powyższy opis diagnozowania nie jest regułą i nie odnosi sie do wszystkich napraw. Są usterki statystycznie często powtarzające się, które nie potrzeba w opisany wyżej sposób diagnozować.

  6. Klient zawsze jest powiadamiany o wykonaniu usługi telefonicznie lub sms

Po wykonaniu usługi dzwonimy do klienta na podany w zleceniu numer telefonu lub, w razie niemożliwości połączenia się, wysyłamy wiadomość sms.

  7. Zakład nie ponosi odpowiedzialności za wadliwą współpracę naprawionego sprzętu z niesprawnymi urządzeniami i instalacjami współpracującymi

Powoduje to utratę gwarancji. Ustalenie przyczyn może nastąpić na zasadzie odrębnej usługi.

  8. Urządzenie powierzone do naprawy należy odebrać w ciągu 14 dni roboczych od dnia powiadomienia o wykonanej usłudze

Przez okres 14 dni od dnia skutecznego powiadomienia klienta przez serwis sprzęt naprawiony lub zdiagnozowany jest przygotowany do odbioru we wskazanych godzinach pracy zakładu. Przez ten okres czasu zakład ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt. Dbamy o jego bezpieczeństwo, stan techniczny i zewnętrzny. Po 14 dniach nieodebrania sprzętu z serwisu zakład może: Wyjątkiem od tej zasady są indywidualne uzgodnienia z klientem. Możliwe jest również, na życzenie klienta, dłuższe bezpieczne przechowywanie sprzętu jeżeli zostanie wpłacona kwota za naprawę na rachunek bankowy firmy lub w jakikolwiek inny sposób.

  9. Po upływie 14 dni od daty powiadomienia zakład zastrzega sobie prawo do naliczania kosztów składowania sprzętu

Przez okres 14 dni od dnia skutecznego powiadomienia klienta przez serwis sprzęt naprawiony lub zdiagnozowany jest przygotowany do odbioru we wskazanych godzinach pracy zakładu. Przez ten okres czasu zakład ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt. Dbamy o jego bezpieczeństwo, stan techniczny i zewnętrzny. Po 14 dniach nieodebrania sprzętu z serwisu zakład może: Wyjątkiem od tej zasady są indywidualne uzgodnienia z klientem. Możliwe jest również, na życzenie klienta, dłuższe bezpieczne przechowywanie sprzętu jeżeli zostanie wpłacona kwota za naprawę na rachunek bankowy firmy lub w jakikolwiek inny sposób.

10. Po upływie 14 dni od daty powiadomienia, sprzęt z naprawy, którego zrezygnował klient, uznaje się za porzucony i przeznaczony do utylizacji

Przez okres 14 dni od dnia skutecznego powiadomienia klienta przez serwis sprzęt naprawiony lub zdiagnozowany jest przygotowany do odbioru we wskazanych godzinach pracy zakładu. Przez ten okres czasu zakład ponosi pełną odpowiedzialność za powierzony sprzęt. Dbamy o jego bezpieczeństwo, stan techniczny i zewnętrzny. Po 14 dniach nieodebrania sprzętu z serwisu zakład może: Wyjątkiem od tej zasady są indywidualne uzgodnienia z klientem. Możliwe jest również, na życzenie klienta, dłuższe bezpieczne przechowywanie sprzętu jeżeli zostanie wpłacona kwota za naprawę na rachunek bankowy firmy lub w jakikolwiek inny sposób.

11. Na wykonaną usługę zakład udziela indywidualnie gwarancji z wyłączeniem urządzeń, których ogólny stan techniczny oceniany jest jako zły

Udzielona gwarancja oraz okres jej trwania jest zaznaczona na wystawionym rachunku. Nie udzielamy gwarancji w przypadku gdy:

12. Zakład ma prawo odmówić naprawy sprzętu bez podania przyczyny

Wszystkie sprzęty przyjmowane do naprawy podlegają wstępnej weryfikacji. Wstępna weryfikacja jest wykonywana podczas przyjęcia sprzętu do naprawy i jest bezpłatna. Serwisant przyjmujący sprzęt może odmówić przyjęcia sprzętu do naprawy lub wykonania usługi jeżeli:

13. Ze względów technicznych sprzęt nie naprawiony, po diagnostyce, może różnić się objawami występowania usterki włącznie z pełną niesprawnością urządzenia

 

14. Zakład nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia części używanych /uszkodzonych/ podczas oględzin czy diagnostyki

 

15. Zakład zastrzega sobie prawo do pobrania opłaty diagnostycznej podczas przyjęcia sprzętu do naprawy 

W przypadku skutecznej naprawy kwota ta jest zaliczana w koszt robocizny.

16. Zakład wydaje klientowi "Pokwitowanie na sprzęt przyjęty do naprawy", który jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru oddanego sprzętu

Zasadniczo i regulaminowo pokwitowanie powinno być zwracane przy odbiorze sprzętu pozostawionego do naprawy. Zdarzają się jednak często takie przypadki: W takiej sytuacji jesteśmy wyrozumiali i nie robimy problemów. Klient otrzyma swój sprzęt jeżeli potwierdzi dane, które podał w trakcie zlecenia.

17. Zakład nie ma obowiązku przyjmowania zwrotów towarów zakupionych w naszym sklepie stacjonarnym

 Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać.

18. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego

Podstawa prawna: art. 463–470 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16, poz. 93 z późn. zm.) a rt. 692–694 ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części udzielonych przez nas informacji z obowiązującym prawem deklarujemy bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego zapisu, gdyż może być on jedynie wynikiem błędu, a nie celowym działaniem.

19. Przekazując sprzęt do naprawy zleceniodawca akceptuje wyżej wymienione warunki. Niniejszy regulamin nie wymaga akceptacji pisemnej

Regulamin jest wywieszony w zakładzie w widocznym miejscu jak i również udostępniony na stronie internetowej firmy. Podczas przyjęcia sprzętu do naprawy klient nie otrzymuje do podpisu żadnego dokumentu potwierdzającego zaznajomienie się z niniejszym regulaminem.

Wszelkie nieścisłości i wątpliwości staramy się rozstrzygać polubownie na korzyść klienta.